Veliki Otok 44b
6230 Postojna
· Na usposabljanju se bomo dotaknili večnih dilem podjetnikov, ki se bodisi sami bodisi z zunanjimi izvajalci ukvarjajo z zastavitvijo marketinških in prodajnih kanalov. Posebno pozornost bomo namenili umestitvi marketinško-prodajne funkcije v podjetja: kako zastaviti ustrezno strukturo, ki upošteva potrebe podjetja, ali je boljša kombinacija zunanjih in notranjih izvajalcev ali kako drugače?
Se sprašujete kaj je bolj pomembno oz. kdo je glavni: marketing ali prodaja? Marketing pripelje kupce, prodaja pa poskrbi, da je na našem računu denar. En brez drugega sta ne moreta, ne obstajata. In če mi ne poznamo pravil marketinga tudi mi ne bomo obstajali. Zato je pomembno, da osvojimo pravilne tehnike oglaševanja in do potankosti spoznamo svoje ciljne kupce. Ker ko imamo to »pod streho« lahko ustvarjamo marketing, saj vemo komu prodajamo in kakšne tehnike bomo prodajali da pride do prodaje.