Show menu

Osnove marketinga

Virtualno (zoom), 22. 3. 2021 ob 16:30, 14. 3. 2021
V sklopu triurnega predavanja boste pridobili osnovna marketinška znanja prilagojena podjetnikom, ki so na začetku svoje poslovne poti. Spoznali bodo:
1.  kako namen, ciljna skupina in konkurenca vplivajo na oblikovanje naše ponudbe (izdelka ali storitve), ter kako s pomočjo raziskav, opazovanja in pogovorov pridemo do informacij, ki jih za to potrebujemo. Poudarek bo na prepoznavanju idealnega ciljnega kupca, junaka naše zgodbe, njegovega izziva, ki ga je pripeljal k nam, da mu ga bomo kot pravi vodniki pomagali rešiti in ga s tem popeljali do želene transformacije. 

2. kako se temelji odražajo v vidnem delu naše blagovne znamke, naši identiteti, ki jo sestavljajo naše ime, izbrane barve, tipografija in kot zastavica na vrhu naš logotip. 

3. Osem najbolj učinkovitih komunikacijskih kanalov za podjetja na začetku poslovne poti ter kako med njimi izberemo tiste, ki so pravi za nas (spletna stran, CPC, družbena omrežja, osebna blagovna znamka, video ...)

4. kako načrtujemo marketinško kampanjo na izbranih kanalih, na kaj moramo biti pozorni, kako določimo merljive cilje in se iz rezultatov učimo, izboljšujemo. 

Končni cilj predavanja je udeležencem podati znanja, kaj marketing je, kaj lahko naredi za njihove posel, jim pokazati pot do samozavestne in profesionalne komunikacije, ki bo stopila v srca in denarnice njihovih idealnih kupcev.


Prijave na dogodek so obvezne.

Aktivnost sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacij se izvaja v okviru "Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 - 2020", prednostne osi: "3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast".