Show menu

Teorija in praksa z roko v roki: Strategija marketinga

Veliki Otok 44b, 6230 Postojna, 16:30,

Strategija je plan, načrt aktivnosti, ki nas pripeljejo do določenega cilja. 

Nujno je, da poznamo svoj cilj je in katere aktivnosti so prioritetne pri našem poslu. 

Tako, kot imamo strategijo za prodajo, nakupe v trgovini, financ, enako je pri marketingu. 

Torej, če sledimo strategiji, dosežemo svoj cilj. Če dosežemo cilj, smo prepoznani in lahko uspešno prodajamo. 

Zakaj je dobro imeti strategijo? Ker brez strategije ne izkoriščamo polnega potenciala. 

Brez strategije zgubljamo precej časa za stvari, ki morda sploh niso pomembne. In, ker je čas denar je ključnega pomena slediti strategiji. 

Iz česa je sestavljena marketinška strategija ter kako postavimo dobro marketinško strategijo bomo predstavili na dogodku. 

Zato vabljeni k PRIJAVI!

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«