Show menu

Biznis in PIP: Storytelling

Krpanov dom Pivka, 16.00,
Si želiš izvedeti kaj je dober »storytelling« in kako ga lahko uporabiš za prepoznavnost produkta na trgu?
Zakaj sploh pripovedujemo zgodbe?
Kaj moraš vedeti/definirati, da lahko napišeš dobro zgodbo, ki ne pusti kupca ravnodušnega  in motivira?
Kateri so elementi dobre zgodbe?
 
Tehnika pripovedovanja zgodb je postopek uporabe dejstev in pripovedi, z namenom da kupcu oz. potencialnim strankam nekaj sporočimo. Nekatere zgodbe temeljijo na dejstvih, nekatere pa so improvizirane, z namenom, da bi bolje razložili temeljno sporočilo.
 
Učinkovito pripovedovanje zgodb vključuje globoko razumevanje človeških čustev, motivacij in psihologije, z namenom da občinstvo resnično ganemo.

Nekaterih tehnik se bomo dotaknili tudi na samem dogodku v živo. Kjer boste lahko na lastnem primeru kreirali zgodbo, katero boste lahko uporabili za promocijo.  Z nami bo svoje znanje delil predavatelj Marko Slapnik. 

Dogodek je namenjen udeležencem programa Biznis in PIP. 

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«