Na dogodku bomo predstavili vse kar morate vedeti o registraciji podjetja s področja turizma
Na dogodku bomo izvedeli kako zasnovati osnovne elemente poslovnega modela.
Na delavnici bomo spoznali kako zastaviti oglaševalske cilje na facebooku in spoznali korake na katere moramo biti pri oglaševanju pozorni.
Na dogodku bomo izvedeli več o certifikatih v turizmu, kaj pomenijo in kako jih pridobimo.
Usposabljanje je namenjeno oblikovanju novih ali izboljšanju obstoječih storitev ali produktov preko razumevanja znanih in neznanih potreb uporabnikov
Osnovna znanja, pridobljena na prvi delavnici, bomo nadgradili s pripravo oglaševalske kampanije.
V drugem delu bomo na podlagi rezultatov prvega dela oblikovali poslovni model.
Zgodba je eden najpomembnejših prodajnih elementov. Kako jo zapisati, da bo dovolj privlačna boste izvedeli na predavanju.
Na dogodku bomo dobro spoznali razliko med stroški in dohodki, kaj opredeljuje lastno ceno izdelka/storitve in kako jo izračunamo
Na dogodku bomo izvedeli katere finančne spodbude za turizem poznamo in katere so primerne za naše poslovne ideje.